dijous, 28 de maig del 2015

Dante




 Resultado de imagen de caballo rojo

Relat: Dante


Em va mirar, el vaig mirar i vaig entendre que necessitava que estigués al seu costat. M’agradava aquell posat melangiós que desprenia mirat de perfil i també aquell matís rogenc del seu rostre. Per fi, diumenge vam passejar junts, i el que realment m’enxamplà l’esperit foren aquells cabells que voleiaven i em feien pessigolles entre les mans. Malgrat tot, quan va començar a córrer em vaig espantar i em vaig haver d’aguantar ben fort al seu coll perquè sinó hagués caigut... A pesar de tot, no vaig predre l’equilibri físic; l’emocional, crec que sí.

Ahir va ser un dia d’aquells que ni la música aconsegueix d’amorosir i em vaig imaginar que tornava a caminar amb  ell. Dante és un cavall curiós, m’ha ensenyat com s’han de deixar anar els cabells al vol.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada