dijous, 28 de maig del 2015

La incosciència dels instants




 Resultado de imagen de el camino paisaje

Relat: La inconsciència dels instants


Hi ha dues classes de conductors: els que ho fan amb música i els que ho fan sense. Sempre he tingut la teoria que, quan es condueix amb música és perquè el lloc on has d’anar no és massa important; fins i tot el trajecte no ho és massa.  L’altre dia em vaig espantar quan vaig prendre consciència que ja havia passat aquell magatzem de mobles abandonat de la vora de la carretera. Sempre me’l miro perquè té el mateix nom que el meu fill. Quan havia passat dos-cents metres més enllà vaig pensar si realment l’havia deixat enrere i no va haver-hi manera de fer una composició exacta del moment.

De sobte, la música em va començar a molestar i vaig abaixar el volum fins gairebé fer-lo imperceptible; el motor tornava a regnar com a música de fons. El somriure dels ulls que duia darrere les ulleres de sol s’esvaí tot d’una i l’asfalt gris i les ratlles blanques de la carretera em van sacsejar el pensament tot recriminant-me que possiblement molts instants de la vida havien passat així, sense gairebé adonar-me’n.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada