dissabte, 19 de setembre del 2015

Presències

microConte: Presències


Noto presències, no sempre, molt de tant en tant. Bé, de fet, les he notades tres vegades. Una ja fa molt de temps, em trobava fent un postgrau i vivia de rellogada en un pis d'estudiants i vaig notar dues presències de cos menut que jugaven amb els meus somnis mentre feia la migdiada. Deu anys després, en vaig notar dues de més familiars i vetustes, estant embarassada del meu fill, no us explico l'experiència perquè sembla extreta de la pel·lícula Stigmata... I, avui mateix, després de deu anys més -es veu que es manifesten en forma de decenni-, n'he notat una que l'he percebuda a través dels omòplats i al punt just on comença a créixer el borrissol de la nuca he notat una fiblada que m'advertia, mentre obria el frigorífic, que darrera meu en tenia una de la mida  d'un moble auxiliar de calaixos alts. M'he girat i he vist la cara adolescent del meu fill enganxada just a l'alçada de la barbeta i he fet un crit d'aquells tan femenins i fílmics... Anava lentament en direcció cap al flanc dret  amb els narius ben oberts per ensumar amb totes les de la llei aquell punt del coll que a ell li sembla que fa gust de flam de coco i caramel fos...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada