divendres, 27 de novembre del 2015

Un fill

microconte: Un fill




El pare només es preocupa pels diners. Sóc petit, vull vomitar. El pare mai em ve a veure als entrenaments de futbol. Sóc petit, em roda el cap. El pare fa veure que sempre té molta feina. Sóc petit, tinc fred. El pare mai riu amb mi. Sóc petit, he de tancar fort els ulls. El pare no sap quin número de sabata calço i no entén perquè la mare em compra tantes sabates.
Ja sóc gran i gairebé ni vomito, ni em roda el cap, ni sóc fredolic, ni he de tancar fort els ulls com quan en una pel·lícula surt el monstre que s’assembla tant a aquell dels meus malsons. A més, ja calço un quaranta-tres i els meus peus són iguals que els del pare però la mare sempre em diu que són més bonics. També m'ha promès que em buscarà un home que no li face res de passar fred a les grades mentre entreno.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada